Generalforsamling den 13-4-2026

Dagsorden

1. Valg af dirigent:
Annette Dalmose blev valgt.
Det kunne konstateres at mødet var rettidigt indkaldt.

2. Bestyrelsens beretning:
Jakob Sommer fik ordet.

3. Forelæggelse af regnskabet for 2025 ved Annelise Knudsen.

4. Fastsættelse af kontingent:
Det blev enstemmigt godkendt at bevare kontingentsatserne i 2026.

5. Indkomne forslag:
Forslag om at sikre regelmæssigheder i afvikling af turneringer i Gudme Golf. Der kommer en procedure på vores hjemmeside og på facebook.

6. Valg af bestyrelsesmedlemmer:
Jakob Sommer blev alle genvalgt, og Annelise er Knudsen valgt.
Benny Kusmiak er medarbejderrepræsentant i bestyrelsen.
Suppleanter:Andreas Lai og Jeppe Løndahl.

7. Valg af revisorer:
Ingeborg Ploug og Lenna Trøst.
Suppleant: Ulrik Ebbesen.

8. Evt. Der var stor anerkendelse for bestyrelsens arbejde og der kom gode forslag til forbedringer/ attraktive tiltag : Den gode historie til Månedsavisen.
– Der ønskes informationer på hjemmesiden om oplysning af større selskaber, som optager banen den og den dag.
– Der laves procedure for klage under turneringer.
– Det foreslås, at der søges fondsmidler til et maskinhus.
– Nogle medlemmer foreslog endvidere, at vi kunne søge midler til en ny terrasse, mens andre gjorde opmærksom på, at renovering af udlejers ejendom ikke skal tages fra klubbens midler.

Annette kunne erklære generalforsamlingen afsluttet i god ro og orden.

Efter mødet konstituerede bestyrelsen sig:

Formand: Jakob Sommer

Næstformand: Michael Ormstrup

Kasserer: Annelise Knudsen

Sekretær: Annette Dalmose

Bestyrelsesmedlem: Martin Trøst

Medarbejderrepræsentant: Benny Kusmiak